dinsdag 16 juli 2013

Dag 9: Blizzard beach en Florida mall

Dag allemaal!

Als eerst weer even een bedankje voor alle super leuke reacties op de blog! Leuk om te zien dat er zoveel mensen meelezen en het zo leuk vinden! Inmiddels zijn we de 15.000 pageviews gepasseerd, wauw!

Nadat we gisteravond zo laat terug waren van Hollywood studio's hadden we afgesproken dat we even wat langer zouden blijven liggen om kwart voor negen zouden gaan ontbijten, om daarna door te rijden naar Blizzard beach, een waterpark van Disney. We hadden allemaal wel wat moeite met wakker worden, maar we zaten allemaal op tijd aan de ontbijttafel! Daarna omgekleed in onze zwemkleding en goed ingesmeerd. Even voor tien uur rijden we de parkeerplek op, lekker dicht bij de ingang.




Het park is om negen uur open gegaan, dus het is er al vrij druk en het lukt ons niet meer om bedjes te vinden, dus leggen we onze handdoeken op de stoeltjes die op het strandje staan. We kopen twee bekers die we de hele dag opnieuw met drinken kunnen vullen, zal wel nodig zijn want de zon schijnt weer heerlijk! Jeroen en Ruben gaan eerst naar boven om van de gigantische glijbaan Summit plummit af te gaan, je komt hier met zo'n 40 mijl per uur vanaf en eindigt dan met je zwembroek achter je oren haha. Mama en ik vinden het er maar doodeng uitzien en gaan in de rij staan om met de 'skilift' naar boven te gaan zodat we onderweg wat foto's kunnen maken.













Als we weer met de trap naar beneden zijn gegaan en kijken hoe de mensen van de glijbaan af komen, komen de jongens al aan lopen, super snel! Wat bleek, er stond al anderhalf uur wachttijd en daar hadden ze echt geen zin in. Is ook wel erg lang inderdaad.. Dus door naar een aantal glijbanen en een rondje door de lazy river gemaakt, we komen helemaal bij en genieten van het brandende zonnetje. Uiteindelijk gaan de jongens toch maar in de rij staan voor de glijbaan want ze willen er echt per se in. Mama en ik ploffen lekker op een stoeltje op het strandje en zonnen en lezen wat en lopen af en toe her water in om af te koelen. Uiteindelijk hebben de jongens anderhalf uur in de rij gestaan, maar dit was het dubbel en dwars waard! Omdat mama en ik inmiddels al gegeten hebben gaan zij samen wat eten. Als ze weg zijn trekt het goed dicht en de wolken worden steeds donkerder. We horen zelfs een medewerker zeggen dat ze allemaal bezig zijn om af te ronden zodat het park straks dicht kan vanwege het slechte weer. Het is inmiddels ook twee uur dus we pakken onze spullen uit elkaar, zoeken de jongens op en gaan op weg naar de villa. Als we net in de auto zitten begint het te regenen, wat een timing!







Terug in de villa gaat Jeroen douchen en wij gaan buiten zitten. Al gauw begint het ook hier te regenen en onweren, en goed ook! We worden zelfs onder de lanai nat dus gaan naar binnen om ook te douchen. Daarna gaat ieder zijn eigen gang en rond vijf uur besluiten we naar de Florida mall te rijden, daar wat te eten en te gaan winkelen. Zeker geen straf!

Mama, Ruben en ik eten er bourbon chicken en Jeroen pizza.







We lopen eerst naar de m&m store, altijd leuk om al die spullen te zien, je kunt het zo gek niet bedenken of ze hebben het! Uiteraard maken we wat foto's bij de m&m's buiten, hoort er wel bij he..










Het is zeven uur en we spreken af dat mama en ik even samen gaan winkelen en Ruben en Jeroen. We spreken om acht uur voor de Sephora af (de winkel waar ik het komende uur ga doorbrengen haha). Dus mama en ik duiken de Sephora in en plunderen de hele winkel. Het kan soms echt veel geld schelen bij producten en ik sla dan ook flink in qua huidverzorging. Natuurlijk moet mijn make up verslaving er ook aan geloven (en ja, het is echt bijna zo erg als een verslaving haha, ik kan me gewoon niet inhouden) en ik gooi een heel mandje vol. Ook mama laat zich lekker gaan en zoekt wat producten uit. Daarna betalen we met onze ogen dicht, pfoe.. Maar, we hebben hele mooie spullen gekocht en zijn helemaal blij!

Als we buiten komen staan de jongens daar al en met z'n allen lopen we nog een rondje. Ik koop nog nieuwe Ugg sloffen bij Dillard's, mama slaat bodylotion en douchegel in bij Bath and bodyworks, ik koop er wat bodymists, en zo zijn de vrouwen tot nu toe de enigen die goed slagen haha, hoe typisch! We lopen nog naar Abercrombie & fitch, waar Ruben door een mevrouw wordt aangezien voor een medewerker (haha, is wel een compliment toch?) maar we kunnen er niks vinden. Het is er druk en een rommeltje, we kijken wel in de Mall at millennia, die is mooier en netter. Bij best buy koopt Jeroen een mooie koptelefoon die hij voor een vriend zou meenemen. Als laatst nog een door de JC Penney waar ik een mooie tas heb gezien, en ik zie dat er op dat merk 25% korting zit, mooi meegenomen (dacht ik)! Als we afrekenen moeten we toch de normale prijs betalen en ik geef aan dat ik zag dat er 25% korting op dat merk was. Helaas, op alle modellen behalve deze haha, hoe kan het ook anders! Maar ze geeft me toch de korting, wat een mazzel! Voor de normale prijs had ik hem ook meegenomen maar dit was natuurlijk helemaal mooi.




Het is inmiddels al weer half tien en we stappen de auto in op weg naar de villa. Daar moet ik natuurlijk meteen weer alle aankopen bekijken en alle doosjes openmaken. Ik maak er gelijk foto's van voor op de blog en ga meteen schrijven. De mannen kijken tv en mama verdwijnt al gauw naar de slaapkamer, die kakt lekker in.

Morgen hebben we een rustdag, iedereen mag uit bed komen wanneer hij wil en ontbijten wanneer hij wil. Daarna lekker bij het zwembad hangen. We willen 's middags nog wel even ergens heen maar hebben nog geen idee waar heen, we zien het allemaal wel!

Tot de volgende keer!

7 opmerkingen:

  1. Oooh lekkere ugg pantoffeles, heerlijk dan heb je zeker geen koude voeten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige buit, die pantoffels zien er zalig uit en aangezien ik ook nieuwe nodig hebben gaat die op het lijstje!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De pantoffels zitten ook zooo lekker! Ze kosten wat, maar je doet er wel jaren mee, mijn vorige paar is die jaar meegegaan en ik heb ze helemaal afgedragen!

      Verwijderen
  3. Mooi "shopscore";-)
    De $$$ hebben hun werk weer gedaan.
    Morgen lekker niks doen, heerlijk hoor!
    Grtz.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooooh lekker geshopt zeg! Heerlijk!
    Ga lekker door, zou ik zeggen! Ik geniet telkens een beetje mee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gezellig verhaal weer Laura. Heerlijk hoor dat shoppen, al die aankopen moeten wel mee in de koffer, ga je dat redden denk je? Leuke foto's, maar ik mis er eentje van 2 jongens met een zwembroek achter hun oren.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk zo'n Disney zwempark, daarna erg goed geslaagd in de Florida Mall zeg, was het bij jullie ook zo druk ? En inderdaad, wij waren die A&F ook weer erg snel uit daar ...

    BeantwoordenVerwijderen