zaterdag 27 juli 2013

Dag 20: zonnen & zwemmen, Chili's en Magic kingdom

Dag allemaal!

Even lekker geen plannen voor vandaag, dus iedereen wordt wakker wanneer hij wil, ontbijt wanneer hij wil en doet wat hij wil. Mama wil graag nog een paar uurtjes naar Magic kingdom en is dus al vroeg de deur uit. Ik ben ook al om half acht wakker, ik kan gewoon niet meer uitslapen. Maar dat is geen probleem, ik hou wel van een lange dag! Ik blijf nog even liggen en pak de ipad erbij. Als ik om half negen naar buiten kijk zie ik een strak blauwe lucht dus ik spring mijn bed uit. Hup, gelijk de bikini aan en lekker buiten ontbeten.







Om half tien lig ik ingesmeerd en al op een luchtbed in het zwembad te zonnen, als ook Ruben uit bed komt. Jeroen volgt als laatste. We hangen weer heerlijk bij het zwembad, we hebben weer mazzel met de zon! Mama komt rond half een weer terug. Ze heeft lekker mensen gekeken, is bij
Starbucks geweest en heeft nog een aantal attracties gedaan, een leuke ochtend dus! We lunchen met allerlei restjes die we op proberen te krijgen voor we weg gaan. Ook de rest van de middag gebeurd er niks spannends, we genieten gewoon lekker van de zon en het zwembad, heerlijk ontspannen!







We besluiten bij Chili's te gaan eten, dit is ons vorige week heel goed bevallen. En ook dit keer zijn we meer dan tevreden, al het eten smaakt super en de rekening is een giller. Voor dat geld heb je in Nederland nog niet eens vier voorgerechten!

Omdat we het vuurwerk in Magic kingdom zo mooi vinden hadden we van de week al besloten nog een keer heen te gaan, dus na het eten rijden we daar heen. Het is er bomvol vanwege de electrical parade om negen uur, die wij niet per se hoeven te zien, dus we gaan naar Buzz lightyear. We schaffen daarna de foto's aan die gemaakt zijn en ze zijn heel leuk!

Ik had op een website over Disney world gelezen dat de beste plek om het vuurwerk te zien, bij het ticket & transportation centre is. Dus nog voordat je de boot op gaat naar Magic kingdom. Omdat het super druk is in het park besluiten we dit uit te gaan proberen, en zo zitten we even na half tien al weer op de boot terug. We kunnen mooi langs de hekken staan als we de boot af komen en hoeven nog maar tien minuten te wachten. En echt, de man die schreef dat het vuurwerk vanaf deze plek het mooist is, heeft geen woord gelogen, WAUW! Als je in het park staat is het al prachtig, maar dit is echt fantastisch! Ik kan het iedereen aanraden om een keer vanaf deze plek te gaan kijken.













Een ander bijkomend voordeel was natuurlijk dat we na de show niet dringend in een mensenmassa het park uit hoefden en een tijd op de boot hoefden te wachten. En zo zaten we om half elf al in de auto, ha!

Een heerlijke ontspannen dag dus met een klapper als afsluiter. Morgen is al weer onze laatste volle dag hier, maandagochtend vliegen we terug, boehoe. We willen nog naar Downtown disney om de foto's op de photopass te bekijken en een rondje te doen. En natuurlijk zullen we de laatste avond bij Outback gaan eten!

Tot de volgende keer!

6 opmerkingen:

  1. Wat gaat dat toch snel, beetje jammer dat het al weer bijna voorbij is.
    Maar jullie hebben een heerlijke vakantie gehad.
    Het was leuk om jullie te volgen.
    Geniet nog even van de laatste dag en alvast een goede reis ;-)
    Grtz.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goede tip voor het vuurwerk!
    Chili's is ook een van onze favorieten.
    Geniet lekker van de laatste volle dag en Outback natuurlijk.
    Alvast een hele goede terugreis.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dat snel gegaan maar jullie hebben een supervakantie gehad, nog even gemeten en dan een goede terugreis gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja jammer he dat het allemaal zo snel voorbij is! ! Maar aan jullie verhalen te lezen was t geweldig.Een hele goeie terugreis en ik heb met plezier je verhalen gelezen Laura!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ben ik blij dat jouw moeder mij deze link heeft doorgegeven, want ik heb echt genoten van je dagelijkse reisverslag. Je hebt een leuke schrijfstijl. Bedankt voor het delen en nog veel plezier jullie laatste dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ga die tip wat betreft het kijken naar het vuurwerk opschrijven.
    Wie weet kunnen we het volgend jaar gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen