maandag 22 juli 2013

Dag 15: onverwachte rustdag

Dag allemaal!

Vandaag zouden we eigenlijk naar Busch gardens gaan, maar ik voel me niet zo lekker dus we besluiten het een dagje uit te stellen, dus we gaan morgen heen. Ik wil natuurlijk wel per se mee want ik heb me hartstikke verheugd op de achtbanen! Dus vandaag een kort verslagje want we hebben echt weinig gedaan en ook weinig foto's gemaakt. Wel wat foto's van het huis en de straat gemaakt.










Mama, Jeroen en Ruben hebben met zijn drieën ontbeten en zijn daarna een paar uur naar de outlets geweest, waar de jongens nog wat kleding hebben ingeslagen. Ik ben lekker in de villa gebleven, en als de zon door komt ga ik lekker buiten zitten. Rond half een is iedereen weer terug en het is prachtig weer dus er wordt weer goed gebruik gemaakt van het zwembad en de ligbedjes!

We lunchen allemaal met wat anders en hangen de rest van de middag heerlijk buiten. Ik vermaak me prima met de ipad op een ligbedje! We gaan wel lekker uit eten want in de loop van de dag voel ik me beter. We besluiten naar Applebees te gaan, waar mama en ik vorige week ook hebben gegeten. Het smaakt allemaal weer heerlijk!







Omdat we door het slechte weer van de week de avondshow in Epcot niet hebben kunnen zien en het nu erg mooi weer is, gaan we daarheen. We hoeven geen parkeergeld meer te betalen en rijden dus zo de parkeerplaats op en kunnen hem lekker dichtbij, op rij vijf, neerzetten. We gaan in spaceship earth (de bol) want daar staat helemaal geen wachtrij en we hebben nog eventjes voor de show begint. Daarna ruilen we onze papieren toegangskaartjes bij guest relations om voor mooie pasjes en we proberen nog wat soorten frisdranken uit verschillende landen uit bij club cool. Het is unaniem, China is de winnaar met een heerlijke watermeloen frisdrank! Daarna komt Israel die een citroen frisdrank heeft.




Ik lijk toch net een mini mens op bovenstaande foto haha..




Het is inmiddels half negen en ik wil graag nog even naar een winkeltje die voor Canada staat, en ik koop een leren armbandje waar ik mijn naam in laat graveren. We zoeken een plekje om het meer en hoeven nog maar een kwartier te wachten voor het begint. We zijn weer zwaar onder de indruk en het vuurwerk is helemaal goedgekeurd! We verheugen ons nu al op het vuurwerk in Magic Kingdom! Na de show kunnen we vrij snel het park uit en we kunnen ook zo de parkeerplaats af rijden en we zijn om tien uur al weer terug.







Als ik mijn ipad uit de slaapkamer haal en terug de keuken in kom gil ik het huis even bij elkaar, er loopt en lekkere dikke kakkerlak over de keukenvloer, iehhhhhl. Als ik iéts vies vind, jakkes.. Ik roep Jeroen maar hij blijkt een held op sokken, hebben we niks aan haha :-p dus daar komt Ruben en die regelt het wel even. Glas er overheen, kartonnetje eronder en hupsakee naar de overkant van de straat. Volgens mama is hij heel wat heldhaftiger dan zijn vader, en vertelt een verhaal over Gran Canaria haha, ik zal er verder niet over uitweiden Rob ;-)










Morgen staat dus Busch gardens op de planning, en dat gaat dit keer wel door! Dus hopelijk een langer verslag met meer foto's morgen.

Tot de volgende keer!

2 opmerkingen:

  1. Dat glas staat nu vast ergens ver achter in de kast ;-) Veel plezier in Busch Gardens!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ieeeee eng beest, ik moet daar ook niets van hebben hoor.
    Verder wel een relaxte dag, is ook wel eens lekker;-)
    Morgen BG, dus Have Fun!
    Grtz.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen