zondag 21 juli 2013

Dag 14: zonnen, zwemmen en Downtown Disney

Dag allemaal!

Als eerst allemaal heel erg bedankt voor alle leuke berichtjes en felicitaties voor Jeroen! Ik heb ze allemaal doorgegeven aan hem!

Vandaag een rustdag op de planning. In het weekend is het vaak toch overal erg druk. We worden weer allemaal op ons eigen tempo wakker, maar ontbijten wel samen. We hebben croissants uit de oven en scrambled eggs.

We hopen op wat zon vandaag, want die heeft zich nog niet veel laten zien de afgelopen dagen. Na ontbijt zit het helaas nog potdicht, dus mama en ik gaan boodschappen doen in de hoop dat als we terugkomen de zon schijnt. De jongens hangen voor de tv en blijven daar ook lekker haha. We besluiten eerst een pitstop bij Starbucks te maken en nemen allebei een caramel machiato, hmm! Daarna naar de Walmart voor de boodschappen, we eten vanavond lekker thuis en maken een salade. Omdat dat natuurlijk wel heel gezond is eten we tussen de middag donuts haha! Dus na het boodschappen doen langs Dunkin' donuts voor 'a dozen' donuts.







Als we terugkomen bij de auto zit er een piepklein kikkertje op mijn deur, die ik nog net op de foto krijg als hij op de grond gesprongen is. Inmiddels schijnt de zon ook volop, dus onze inschatting was helemaal goed! In de villa gaat dus meteen de zwemkleding aan en Ruben en ik smeren ons goed in (met olie haha) en gaan liggen bakken en braden. Bloedheet natuurlijk, dus Ruben op het luchtbed in het water en ik met mijn voeten hangend in het water.







Tussen de middag eten we de donuts op, lekker makkelijk en o zo (on)gezond! Daarna weer even in de olie en verder bakken en braden. Af en toe het water in om af te koelen en hup weer terug de zon in. Rond half vijf heb ik het gehad en ga douchen, waar blijkt dat ik een mooie (rood)bruine kleur heb gekregen. Ook Ruben heeft hier en daar wat rode strepen en we mogen hem niet meer op de foto zetten (hebben we toch gedaan..)




Als iedereen gedoucht is begin ik aan het eten en rond zes uur gaan we aan tafel. Het smaakt allemaal heerlijk en zo'n lichte maaltijd is af en toe toch ook wel fijn! Mama en ik houden van rustig aan doen, maar willen toch wel altijd éven de deur uit, dus we gaan naar downtown Disney. De jongens blijven in de villa de tour de France kijken. En maar goed ook, want dat winkelen in de Disney winkels is niks voor hen, en al helemaal niet als het zo druk is. We vinden nog een parkeerplek op parkeerplaats 2, waar eigenlijk stond dat hij vol was. We gaan alle winkels rustig af en kopen de spullen die al op ons lijstje stonden. Natuurlijk weer veel te veel, maar we kunnen het nooit laten als we in Disney zijn!










Even na negen uur zijn we weer terug in de villa waar we onze aankopen op de foto zetten. Morgen moeten we vroeg ons bed uit, want we gaan naar Busch gardens! We verheugen ons nu al op de achtbanen, die daar echt super schijnen te zijn. Dus Jeroen, Ruben en ik gaan dat rondje maken en mama zal de dieren gaan bekijken.

Tot de volgende keer!

4 opmerkingen:

  1. Veel plezier in busch gardens, ik kijk uit naar jullie verslag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. kan dat allemaal straks nog wel in de koffer ;-)?
    Lekkere relaxte dag weer. Morgen veel plezier in BG
    Grtz.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hé ik zie de Minnie oortjes niet bij de spullen :)
    Lekker relax dagje, veel plezier in Busch.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach wat maakt het uit dat ongezonde eten. Het gezonde komt wel weer als jullie thuis zijn.
    Heel veel plezier nog.

    BeantwoordenVerwijderen