woensdag 10 juli 2013

Dag 3: Altamonte mall, outlet en downtown disney

Dag allemaal!

Gisteravond sliepen we allemaal lekker op tijd. Rond 21:00 zijn we allemaal al in bed gaan liggen, we kakten flink in. Ik slaap zelf rond 22:30 en word om 6:00 weer wakker, dus de jetlag is nog goed aanwezig. Ik vind het geen probleem, ik heb heerlijk geslapen en nu hebben we een lekker lange dag. Ik klets even bij met iedereen op whatsapp en lees de reacties op de blog, zo leuk om te lezen! Om 7:00 komt mama even bij me koekeloeren, die bleek ook al sinds 6:00 wakker te zijn.

Mama is lekker sportief deze ochtend en begint met baantjes zwemmen. Daarna ontbijten we met geroosterd brood en verschillende soorten beleg. Vandaag gaan we naar de Altamonte mall dus na het ontbijt stappen we de auto in. Jeroen was niet zo lekker dus we zijn eigenlijk niet zo lang in de mall geweest. Ik wilde graag een nieuwe joggingbroek van Abercrombie, dus daar gingen we voor kijken. Ze kosten meestal $68 maar waren nu $45 dollar, dus ik was tevreden! Maar ik bleek vandaag wel een heel goed karma te hebben want bij de kassa sloeg hij aan voor $18 dollar, ha! Hup betalen en wegwezen, wat een mazzel!

Na deze mall toch nog even doorgereden naar de premium outlet op international drive. Ons eerste bordje bourbon chicken gegeten, hmmm, blijft lekker! Jeroen is nog steeds niet lekker, maar hij moet en zal wat winkels langs dus we luisteren braaf, want winkelen is heeeel naar, en we gaan van winkel naar winkel. Hier hebben we geen mazzel want we kunnen bijna niks vinden. Ik natuurlijk wel, want ik heb een goed karma vandaag he! Bij de cosmetic company store slaag ik dan ook voor twee producten die hier in Nederland bijna twee keer zoveel kosten. Mijn dag kan niet meer stuk! Het is wel bloedheet vandaag, dus na een kleine anderhalf uur gaan we terug naar de villa.


En wat rot, we 'moeten' weer het zwembad in, pff. We vermaken ons hier weer een paar uurtjes voor we onder de douche stappen en vervolgens eten klaar gaan maken. Jeroen ligt inmiddels in bed, en wil niet eten. Wij eten een salade en wat brood, en toe watermeloen. Omdat mama en ik onmogelijk 's avonds thuis kunnen blijven, daar hebben we gewoon niet genoeg rust voor in onze konten, rijden we naar downtown Disney. Super druk, niet te geloven! Maar wat heerlijk om weer de Disney sfeer te proeven en alle winkeltjes door te lopen. We kopen alleen een bruisbal waar mickey confetti uit zou moeten komen als je hem in bad doet. Ik heb een gigantisch bad in de badkamer dus die ga ik van de week eens lekker uitproberen.



Even na negen uur hebben we alles gezien en gaan terug naar de auto. Nu is het 22:00 uur en ik tik de blog en mama kijkt tv.
Morgen doen we lekker weer rustig aan, gewoon, omdat het kan! Het is tenslotte vakantie! Misschien gaan we even naar de Florida mall, maar niks staat vast, we zien het wel.
Tot de volgende keer!

4 opmerkingen:

  1. Wat heerlijk dat je geslaagd bent voor je joggingbroek en dan ook nog een koopje supergaaf hoor.
    Hoop dat Jeroen gauw weer zal opknappen
    grtjes Mineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een koopje zeg, bofkont! Misschien moet je het karma morgen weer eens proberen ;-) Je weet maar nooit!
    Morgen lekker relaxen, hoort er allemaal bij.
    Grtz.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat grappig, wij zitten ook op Tuscan Ridge en waren gisteren ook in de Altemonte Mall, hoe toevallig!
    Wel mazzel met de jogging broek, mijn dochter had hem teruggehangen, ze had al het een en ander, dacht dat het te duur werd..
    Heerlijk he, relaxen bij het zwembad, enjoy.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha wij zaten jullie blog vanmorgen te lezen en zagen op de foto van de villa dat jullie op nummer 409 zitten. Zitten jullie op moscato drive? Wij zitten namelijk op nummer 449! En we stonden volgens mij tegelijk met jullie in de abercrombie gister haha toevallig allemaal!

      Verwijderen