maandag 18 juli 2011

Dag 4: winkelen in de Florida mall

Ik was gisteren vergeten om er bij te zetten wat we vandaag gingen doen, namelijk: winkelen in de Florida Mall. Het was een lange, vermoeiende dag gisteren, vandaar de wat kortere blog met wat meer foto's ;-)

Vandaag stond gepland als rustdag, dus we hadden lekker geen wekkers gezet. Mama en Jeroen waren op tijd wakker, Ferry en ik werden om 8:15 wakker. We hebben ons rustig aangekleed en ontbeten en rond 9:45 zijn we in de auto gestapt op weg naar de Florida Mall. Een ontzettend groot winkelcentrum met véél winkels. Zie: http://www.simon.com/mall/FloorPlan.aspx?id=139 

Eerst zijn we op zoek gegaan naar een Starbucks om koffie te drinken. Mama en ik hadden allebei lekker een caramel macchiato, de jongens wilden niks. Daarna zijn we eigenlijk aan een soort gigantische wandeltocht begonnen, we hebben heel wat kilometers gemaakt volgens mij! Eerst zijn we naar Nordstrom geweest, een warenhuis. Hier wilde ik even wat make up artikelen kopen die in Nederland niet te krijgen zijn. Daarna zijn we rustig aan door het winkelcentrum gaan lopen. We hebben uiteindelijk niet alles gedaan, want het was echt heel veel. Bovendien hadden ze ook een aantal busladingen met braziliaanse toeristen losgelaten, en dit waren niet de meest leuke mensen om tussen te lopen tijdens het winkelen. Dit was het winkelpersoneel ook met ons eens, want vooral bij de Abercrombie & Fitch liep het personeel zuchtend en geïrriteerd rond. Een aantal meiden hadden zóveel kleding gepakt (wat ze allemaal niet gingen kopen), dat het personeel het ze zelf heeft laten terugleggen. Wij zijn daarentegen wél heel goed geslaagd bij de A&F. Ferry had 3 t-shirts en een boxer, Jeroen 3 t-shirts, boxer en trainingsbroek. Ik had drie broeken en een vestje. Ze hadden er onwijs mooie broeken, dus ik heb er meteen drie van meegenomen en zit er nog aan te denken om nog een vierde te halen.





Verder heeft Jeroen nog een mooie koptelefoon gekocht, Ferry twee Ralph Lauren petten en ik.. heb alle winkels leeg gekocht, pff. Niet wat betreft kleding, want dat wil ik graag in de outlet malls kopen, maar vooral veel make up en verzorgingsproducten. Het scheelt echt zóveel geld! Voor mijn dagcreme betaal ik in Nederland 40 euro, hier was hij !!25!! dollar, dat is dus ongeveer 17 euro! Het lijkt te mooi om waar te zijn, maar het is echt zo. En om die reden is mijn portemonnee nu al een stuk leger :-p



Mama en ik hebben ook wat lekkere dingen gekocht bij Yankee Candle. Wat ruikt het daar allemaal lekker zeg! Ik heb drie kleine kaarsjes in potjes gekocht, en mama had drie geurblokjes die je in de kamer kunt leggen. We hadden ook nog een coupon voor 10 dollar korting, dus we hoefden lekker weinig af te rekenen. 



Ook hebben we wat lekkere bodylotions gekocht bij bath & bodyworks, ook zo'n leuke winkel! En uiteraard hebben we even wat bij de m&m's world gekocht! Ferry, Jeroen en ik hebben alle drie een doos met in elk vakje een kleur m&m's, nu hebben we dus alle kleuren m&m's die er bestaan. Je kijkt echt je ogen uit in deze winkel, helemaal vol met kokers vol met alle kleuren m&m's die je je maar kunt bedenken, wauw! 




Rond half 3 hadden we het wel gehad en zijn we weer op weg naar het appartement gegaan. Er zijn hier nog genoeg andere malls, en anders gaan we nog wel een keer terug. In het appartement hebben we onze zwemspullen gepakt en zijn we nog even lekker bij het zwembad gaan liggen. Even lekker afkoelen in het zwembad.

's Avonds hebben we bij de pizzahut gegeten, lekker makkelijk en het smaakte prima! Daarna nog even boodschappen doen (onze favoriete bezigheid) bij de walmart, en nu zitten we lekker in het appartement. Mama leest, Jeroen en Ferry doen een spelletje en ik werk de weblog bij. We hebben van Starbucks zakjes instant caramel koffie gekocht, dus die ga ik zo even uitproberen, klinkt wel erg lekker!





Morgen hebben we weer een doe-dag, dus we gaan er op tijd uit. We gaan onze dag doorbrengen in Seaworld, leeeuk!

Tot morgen maar weer!

4 opmerkingen:

  1. Grappig, ik las net een ander blog, zij gaan ook, inmiddels, vandaag naar Seaworld. misschien komen jullie ze tegen. Lekker geshopt bij Abercrombie! Wij gaan dat volgende week doen, we zitten nu nog in NL.
    Was er nog sale bij Abercrombie ?
    groet uit een zeer regenachtig NL.
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zelfs drukke schoolgroepen in de Mall's??, het moet niet gekker worden!
    Wel heerlijk zo'n dagje shoppen (ik kan niet wachten ...hoef gelukkig nog maar een weekje!)
    Straks dan Seaworld onveilig maken, hopelijk blijven de gekleurde t-shirts een dagje thuis!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk he een dagje shoppen. Ga ook zeker eens naar de Mall at Millenia. Gaan jullie ook zeker leuk vinden.
    En ja over Abercombie hoor je de laatste tijd heel veel. Dus ook wij kijken hier volgende week eens.

    Leuk verslag, ga zeker zo door.

    Groetjes, Ronald

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat hebben jullie een leuke shopdag gehad en veel gekocht! Wij zijn ook nog nooit bij Abercombie geweest, moeten we maar eens doen in Oktober! Veel plezier in Seaworld,

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen