vrijdag 3 juni 2016

Dag 8: Outlet, zonnen, zwemmen & Olive Garden

Dag allemaal!

Een korte blog vandaag, sorry! We hadden een heerlijke rustige dag en daardoor dus ook weinig foto's en weinig spannends te melden.

Vanochtend zijn er geen wekkers gegaan en is iedereen uit bed gekomen wanneer hij dat wilde. Mama had spontaan het hele goede idee om bij Denny's te gaan ontbijten, dus rond 9:30 zijn we die kant op gegaan en hebben we lekker uitgebreid ontbeten. Nadat we wat krachtvoer naar binnen hebben gewerkt zijn we op weg gegaan naar de outlet. Van de week zijn we naar de eerste geweest en vandaag de tweede (en laatste). Deze vinden we iets minder leuk dan de ander maaaar, we zijn wel weer goed geslaagd hoor! Ik was deze vakantie op zoek naar een mooie leren tas en vandaag heb ik er niet een, maar twee gevonden bij Fossil. Bijpassende portemonnee erbij en mijn dag kan niet meer stuk! Jeroen slaagt nog voor een zonnebril en wat kleding. Mama koopt ook een hele mooie leren tas bij Fossil en ik slaag nog voor een spijkerbroek.



Rond 13:00 uur zijn we er wel klaar mee en rijden met een korte tussenstop bij Dunkin Donuts terug naar de villa. Hier lunchen we dus met donuts en duiken het zwembad in, lezen een boek en bruinen wat bij.

's Avonds eten we bij Olive garden, waar we ons eerst tegoed doen aan de gratis breadsticks en salade, jam! Voor je het weet begin je aan je hoofdgerecht terwijl je eigenlijk al vol zit, haha. Jeroen eet een steak en mama en ik een pasta. Het was weer heerlijk!




Na het eten even langs de Walmart voor wat boodschappen en daarna zijn we weer naar de villa gegaan. Mama en ik zitten beiden in een mega spannend boek dus mama pakt gelijk de ereader en ik tik eerst braaf de blog, maar ik pak zo ook gelijk mijn ereader.

Sorry voor de korte blog dus, maar al met al was het wel een hele fijne en rustige dag voor ons! Morgen weer interessanter, want dan gaan we weer naar Universal Studio's, maar dan het andere gedeelte.

Tot morgen maar weer!

4 opmerkingen:

  1. Lekker hoor zo'n relaxte dag en afsluiten in Olive Garden viel gelukkig niet tegen :)! Veel plezier in Universal Studios

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grappig, jullie dag lijkt precies op die van ons. Wij hebben ook lekker gerelaxed en gegeten bij Olive Garden. Alleen zitten wij aan de golf kust.
    Hebben jullie gezien dat er kans is op en tropische storm vanaf morgenavond?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heerlijk he zo'n rustige dag! We hebben het nieuws ook gezien en hebben er in de onze 'planning' al rekening mee gehouden. Hopelijk valt het mee!

      Verwijderen
    2. Die salade bij Olijfje vind ik ook altijd zo lekker...al een bij Carrabas geweest, ook heerlijk hoor.

      Verwijderen