zondag 5 juni 2016

Dag 10: Mall at Millennia, Cheesecake Factory en Disney Boardwalk

Dag allemaal!

De dag begon eigenlijk vrij blanco dit keer, we wisten niet goed wat we zouden gaan doen. Het idee was om naar het Disney hotel 'art of animation' te gaan. Maar, er wordt voor morgen en overmorgen een tropische storm genaamd Collin verwacht, dus we hebben de plannen wat heen en weer geschoven om te voorkomen dat we straks de dingen die we echt graag wilden doen niet hebben kunnen doen door de storm. Voor morgen en dinsdag dus nog geen plannen, eerst even afwachten hoe de storm zich ontwikkeld.

Na het ontbijt zijn mama en ik boodschappen gaan doen bij Publix. Daarna alles thuis afgezet en met z'n allen doorgereden naar the Mall at Millennia, onze laatste 'shop stop' van de vakantie.
Afgelopen woensdag heb ik in de Florida Mall wat kleding bij Abercrombie & Fitch gekocht en het dames geurtje. Vanochtend in de auto (vraag me niet hoe of waarom haha) bedacht ik me ineens dat ik het geurtje helemaal niet ben tegengekomen bij het uitpakken van de tas. Ik heb m'n hele slaapkamer en badkamer overhoop gehaald en de geur niet kunnen vinden. Mocht hij er wel in hebben gezeten dat zou ik hem ook al lang opengemaakt en gebruikt hebben, dus ze zijn van de week vergeten hem in de tas te doen, mweh! Hopelijk kunnen ze me in the Mall at Millennia op weg helpen..?
Het is een prachtig, groot winkelcentrum met vooral hele luxe winkels. Er zijn een aantal winkels die hier heel mooi en fijn zijn dus daar gaan we heen. Als eerst natuurlijk Abercrombie & Fitch, voor de kleding, maar vooral om mijn probleem met het geurtje voor te leggen. Helaas zijn het franchise winkels en kunnen ze me niet verder helpen, ik zal echt weer langs the Florida Mall moeten. Dit gaan we dus op de terugweg nog even doen.


We gaan nog naar Hollister, waar Jeroen shirts koopt en naar Pandora, waar mama en ik allebei een armband met een bedel kopen. Daarna gaan we ergens lunchen waar we al lang willen eten, we zijn er alleen nog nooit geweest: The Cheesecake Factory! We horen er altijd hele goeie dingen over en zijn inmiddels nieuwsgierig. En we hebben hierdoor natuurlijk hoge verwachtingen gekregen. Het is heel, heel, heel druk en we krijgen een 'pieper' mee die af zal gaan als we aan de beurt zijn. Wachttijd: een half uur. Maar geen probleem, we zijn tenslotte op vakantie en hebben geen tijd meegekregen. Gelukkig is het wachten het meer dan waard geweest, want wat was het eten heeeerlijk! Echt, we hadden niet verwacht dat we het zo lekker zouden vinden. Mama en Jeroen hadden allebei een hamburger en ik een hele lekkere pasta carbonara. Ik vind het altijd een gok om pasta te bestellen in een restaurant, want vaak is de pasta te ver doorgekookt en zit er een hele bak saus op. Maar deze was echt te lekker en ik kreeg alles schoon op (de eerste keer deze vakantie dat ik mijn bord leeg heb, want de porties hier, man, niet te doen)!






Na het eten gaan we nog naar Bath & Bodyworks, waar mama en ik kaarsen kopen en ik loop nog even Sephora in (want ik had niet genoeg gezien/gekocht) en koop er alweer wat. De make up stash is deze vakantie weer goed aangevuld! Evenals Jeroen zijn kledingkast, hij is hier helemaal los gegaan! Op de weg naar buiten halen we nog twee stukken cheesecake bij The Cheesecake Factory, want ze heten natuurlijk niet voor niets zo. Deze nemen we mee naar de villa om later op te eten. Op de terugweg langs The Florida Mall, waar ze totaal niet moeilijk deden. De supervisor keek alles in het systeem na, en het leek erop dat het systeem ook aangaf dat er iets was blijven liggen want ik kreeg duizendmaal excuus en mocht de geur zo meenemen. Top service!

Door drukte op de snelweg zijn we pas rond 18:00 uur weer terug in de villa. We zouden hier ook eten omdat we 's middags al gegeten hebben bij een restaurant. We zitten alleen allemaal zo vol dat we niks meer hoeven te eten. Alleen ik kan me niet inhouden en eet een paar happen cheesecake (GODDELIJK!).

Rond 20:00 uur stappen we weer in de auto en rijden naar Disney Boardwalk. We zijn hier nog nooit geweest, maar het is echt heel leuk om hier even rond te lopen. Het is een Disney hotel met een grote boulevard, met een aantal winkels en restaurants. Het ligt aan het water en je kunt er heerlijk op een bankje zitten en genieten van de lichtjes om je heen en het uitzicht. Epcot zit naast The Boardwalk en om 21:00 uur begint daar een show. We kunnen meegenieten van het vuurwerk, ook een reden waarom we hier heen gingen! We gaan daarna nog de Disney winkel in en rijden rond 22:00 uur weer terug naar de villa.










Morgenochtend is het nog even afwachten wat het weer gaat doen. Het schijnt in de ochtend nog redelijk te zijn, dus als dat zo is gaan we naar Disney Springs om wat souvenirs te kopen. Verder dus nog een verrassing hoe de dag gaat lopen!

Tot morgen maar weer, hopelijk met niet al te veel regen en wind!

5 opmerkingen:

  1. Prima service van AF, zalig die cheese cake en dan nog savonds genieten van Disney Board walk, ik hoop voor jullie dat het weer blijft meevallen, in ieder geval ENJOY!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat een heerlijke tijd, eten, shoppen, ben ik ook niet vies van haha,en goed zeg je luchtje gekregen, nee wat dat betreft doen ze in de usa niet moeilijk over dit soort dingen.Hoop dat het weer mee valt voor jullie zodat je toch kunt gaan doen wat er in de planning staat.Een geweldige vakantie dat jullie hebben, geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijke dag weer, en goede service m.b.t. het geurtje. Maar dat is altijd fijn daar, de service in de USA. De kaarsen van Bath en Body works zijn heerlijk. Jammer dat je zo gebonden bent aan het gewicht van je koffer... Veel plezier vandaag, hopelijk niet al teveel last van het weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahahahaha logisch dat je niet kon wachten om de Cheesecake te proeven�������� xxx Kelly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die vraagtekens moesten lachpoppetjes zijn

      Verwijderen