woensdag 1 juni 2016

Dag 6: Zonnen, zwemmen & Florida mall

Dag allemaal!

Dag 6 al weer, de tijd gaat snel, maar we hebben het gevoel alsof we hier al veel langer zijn dus dat we nog ruim anderhalve week hebben is natuurlijk een luxeprobleem!
Vandaag een, voor mijn gevoel, korte en saaie blog omdat we niet veel gedaan hebben en ook niet veel foto's hebben gemaakt. 

Voor vanochtend hadden we afgesproken dat we geen wekkers zouden zetten en iedereen uit bed mocht komen wanneer hij wilde en mocht ontbijten wanneer hij wilde. Omdat we de afgelopen dagen merkten dat het 's morgens heerlijk zonnig en helder is en 's middags dicht trekt, hadden we besloten de ochtend bij het zwembad door te brengen. Na het ontbijt gaan mama en ik nog even naar Publix voor wat boodschappen en ploffen dan op een bedje bij het zwembad. De ereaders komen tevoorschijn en zo af en toe maken we een plons in het water om af te koelen. Dit houden tot ongeveer 15:00 uur vol en dus is er al een flink deel van de dag voorbij, helaas weinig voor jullie om over te lezen!





We gaan douchen en aankleden en rond 15:30 uur rijden we richting de Florida Mall. Een winkelcentrum zo groot, dat het als een workout voelt om hier doorheen te lopen, vooral met gevulde tassen haha! We gaan heel wat winkels in en slagen uiteindelijk voor wat kleding en HET geurtje bij Abercrombie & Fitch, Hollister, Macy's en last but nog least, mijn grote favoriet hier: Sephora! Voor velen zal dit niet herkenbaar zijn, maar ik ben gek op deze winkel en ik heb er maanden naar uitgekeken om hier rond te lopen en met een flinke tas naar buiten te lopen. De mensen die mij een beetje kennen weten dat ik een grote liefde voor make up en parfum heb. Ik zeg altijd: de een spaart postzegels, ik 'spaar' (koop) make up en parfums. En dus heb ik in februari een verjaardagscadeau van papa en mama aan me voorbij laten gaan en het geld daarvan vandaag bij Sephora uitgegeven. Met m'n ogen dicht de creditcard door de automaat gehaald, maar ik ben helemaal gelukkig!





We eten 's avonds op het foodcourt, een groot plein waar echt iedereen kan eten waar hij zin in heeft. Van italiaans tot chinees tot hamburgers en ga zo maar door. Jeroen eet pizza en mama en ik gaan weer voor bourbon chicken met noodles. We moeten er van genieten zo lang het kan! En genieten doen we, het voelt echt alsof we thuis komen als we in Florida zijn en de vakantie kan ons niet lang genoeg duren.

Na het eten winkelen we nog wat verder en komen we Carlo's Bakery tegen. Voor sommigen wellicht bekend van het tv programma op TLC met Buddy. Mama vraagt of ik even voor een foto voor de bakkerij wil staan. Ik hou daar echt totaal niet van (zoals je op foto 1 kunt zien), maar doe het uiteindelijk toch (en dat ziet er uiteindelijk toch normaal uit, zie foto 2). Rond 19:30 uur hebben we het wel weer gehad en trotseren we weer een storm om bij de auto en vervolgens bij de villa te komen. 



Hier gaat ieder zijn eigen gang en we spreken af dat we morgen om 8:15 uur klaar staan om weg te gaan. We gaan een dag naar een waterpark van Seaworl, Aquatica. En geloof het of niet, we hebben hier al heel wat parken gehad, maar hier zijn we nog nooit geweest. We zijn erg benieuwd! We hebben kaarten gekocht die inclusief onbeperkt eten en drinken zijn.

Tot morgen maar weer!

4 opmerkingen:

  1. leuk hoor laura, aquatica! ons favoriete waterpark. ook hier is het 's-morgens veel minder druk dan later op de dag. probeer IHU eens .....!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een geweldig waterpark zeg! Wij vonden deze veel leuker dan de waterparken van Disney. IHU vond ik van tevoren doodeng haha maar ik heb hem wel gedaan, was uiteindelijk heel gaaf!

      Verwijderen
  2. Wat een lekkere dagen, zowel Universal als het dagje relaxen bij het zwembad en shoppen. Aquatica is erg leuk, enjoy!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk om je blog te lezen. Ik krijg ook weer enorm veel zin om te gaan als ik dit lees. Heel veel plezier nog allemaal. Gr Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen