dinsdag 7 juni 2016

Dag 12: Nog meer regen, Joann's, Chili's en midgetgolf

Dag allemaal!

Helaas, weer geen lange blog met veel foto's. We hadden gehoopt vandaag naar Magic Kingdom te gaan, maar toen mama en ik vanochtend rond 7 uur naar buiten keken kwam het nog steeds met bakken uit de lucht. Balen, maar niks aan te doen, we verplaatsen het dus een dagje en gaan nu morgen heen!

Vanochtend zijn we dus nog even terug naar bed gegaan en weer op ons eigen tempo eruit gekomen en gaan ontbijten. Mama en ik gaan rond 11:00 uur naar Joann's een winkel met allerlei hobby spullen, waar mama nog wat spullen koopt om thuis weer mee te gaan knutselen. Jeroen blijft lekker in de villa luieren. Na Joann's rijden we nog door naar Ulta Beauty. Jep, jullie lezen het goed, alweer een winkel met make up. Het wordt nu wel heel erg he? Haha! En natuurlijk koop ik weer wat, maar ik heb het echt heel bescheiden gehouden dit keer.


Op weg naar de villa hebben we ook alweer donuts gehaald bij Dunkin Donuts en daar lunchen we mee. 's Middags klaart het wat op en kunnen we zelfs nog in de zon liggen het zwembad in. Deze is door de regen flink wat voller en ook een stuk kouder, even wennen!



We eten vanavond bij Chili's, maar vooral mama en ik beginnen verzadigd te raken van het eten en nemen dus niet al te grote maaltijden meer. Na het eten het tweede deel van de midgetgolfbaan gedaan, waar we weer erg veel lol hebben. Ik word bijna 'aangevlogen' door een eend, echt waar! Jammer dat we het niet op foto/film hebben, het had er vast hilarisch uit gezien. Dit keer wint mama! Gelukkig maar, ze kan niet zo goed tegen haar verlies dus het is fijn als ze een keer wint hihi (grapje)!









Dat was een kort maar krachtige blog, ook vandaag kan ik er niet meer van maken helaas. Maar, de volgende blog wordt echt veel langer en met veel foto's dus daar kunnen jullie naar uitkijken. Omdat er 's avonds nog een show en vuurwerk is verwacht ik dat we pas na 12 uur terug in de villa zijn. De blog zal er dus niet donderdagochtend op staan maar ik verwacht hem er in de loop van donderdag op te zetten.

Tot de volgende keer!

2 opmerkingen:

  1. Balen van het weer, maar gelukkig in de middag nog wat zon gehad, heel veel plezier met de lange Disney dag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat er weer wat zon was. En Ulta is zo'n fijne winkel, shop er ook graag.

    BeantwoordenVerwijderen