donderdag 9 juni 2016

Dag 14: IHOP, koffers inpakken en Bahama breeze

Dag allemaal!

De laatste dag alweer.. Meestal zeg je, wat is de tijd snel gegaan. Maar voor ons gevoel is de tijd (gelukkig) niet snel gegaan en hebben we een heerlijke, lange vakantie gehad. Vanochtend worden we allemaal op ons eigen tijdstip wakker en rond 9:30 uur gaan we richting IHOP (international house of pancakes) om te ontbijten. Als echte zoetekauw neem ik cinnamon french toast: goddelijk! Als je van kaneel houdt, neem dit! Mama gaat voor eieren, hash browns en toast en Jeroen voor een sandwich met ei, ham en kaas.



Na het ontbijt gaan we nog even naar Walmart voor wat laatste boodschappen om mee naar huis te nemen. Ik neem een paar bakproducten mee die in Nederland niet verkocht worden. Als we terug rijden breekt de zon door en we verheugen ons er op om nog een middag bij het zwembad in de zon door te brengen. Niets is minder waar, het trekt al snel weer dicht en na een tijdje begint het te onweren en te regenen, dat laatste hield trouwens de rest van de middag niet op. Dus ben ik uitgebreid de blog van gisteren gaan schrijven en mijn nagels gaan doen. Mama is lekker gaan lezen en Jeroen op z'n telefoon.




Aan het einde van de middag zijn we rustig aan begonnen met het inpakken van de koffers. We hadden echt nog geen idee of het ging passen en of het gewicht niet te hoog zou zijn. We hebben een kofferweegschaal mee dus die komt mooi van pas. Zoals het er nu uit ziet past alles makkelijk en komen we met de koffers amper boven de 18/19 kilo uit. Ik vraag me af hoe dat mogelijk is als je ziet hoeveel we gekocht hebben..

De laatste avond was 'mijn keuze' (we hebben deze vakantie om en om een restaurant gekozen). We hebben nog nooit bij Bahama breeze gegeten maar ik hoor en lees er altijd goeie dingen over dus al de hele vakantie wist ik dat we daar een keer zouden gaan eten. De rest is me eeuwig dankbaar, want het eten was echt heel goed. Jeroen heeft er de lekkerste spareribs van de hele vakantie gegeten (en geloof me, hij heeft er heel wat gegeten) en mama de lekkerste kip. Ik koos voor quesedilla met garnalen en krab. We nemen bijna nooit een desert, maar omdat het de laatste avond is hebben we er twee gedeeld: key lime pie en brownie met chocolademousse. Dit was een hele goede afsluiter van de vakantie en staat hoog op het lijstje voor een volgende keer dat we hier zijn!
In deze vakantie ben ik gek geworden op alles met kaneel, dus op de terugweg vanaf het restaurant hebben we nog een doos 'cinnamon toast crunch' gehaald, dit zijn ontbijtgranen met, jawel, kaneelsmaak. Hopelijk komt het heelhuids thuis..








En nu zijn we de villa aan het opruimen de laatste spullen aan het inpakken. Morgen gaat onze eerste vlucht om 11:45 uur naar Washington en vanaf daar vliegen we rond 17:30 uur door naar Amsterdam. Volgens de seatmap een volle vlucht dus niet zo'n luxe als op de vlucht heen haha!

Morgen (zaterdag) dus de laatste vlog van de vakantie, over de terugreis. Tot morgen dus maar weer!

4 opmerkingen:

  1. Helemaal bij gelezen en heb ervan genoten.Helaas zit het er weer op voor jullie maar wat hebben jullie leuke dingen gedaan.En super zeg zoveel gekocht en past allemaal netjes in de koffers.
    Een goeie terug vlucht en dank je wel dat ik heb mogen meelezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie laatste dagen, magie van Disney, lekker gegeten en behalve volle magen ook volle koffers :). Een hele goede terugreis en bedankt voor het mee laten genieten via je blog, tot een volgende keer

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ihop, heerlijk! Bahama Breeze ben ik ook nog steeds niet geweest, wil er wel graag een keer eten. Jammer dat de zon verstek liet gaan. Goede reis terug, en alvast bedankt voor de blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Eten ziet er weer goed uit!!!!Helaas weer voorbij....maar fijn dat jullie zo hebben genoten!geniet nog ff van de vrije dagen ;-) xxx Kel

    BeantwoordenVerwijderen