maandag 30 mei 2016

Dag 4: Premium outlet, Applebee's & Walmart

Dag allemaal!

We hadden gehoopt van de jetlag af te zijn, maar waren alle drie toch weer op tijd wakker. Ach, laten we het er maar op houden dat we daardoor een lekkere lange dag hebben en dus extra lang van Florida kunnen genieten! Inmiddels volgens traditie, worden we alweer begroet door de eekhoorn en ontbijten we buiten.




Het is vandaag memorial day en we verwachten dat het in de loop van de dag heel druk wordt in de outlet, dus stappen we op tijd in de auto om daar heen te gaan. We zijn er rond 10:00 uur en hebben al moeite met het vinden van een parkeerplek. We beslissen ter plekke al dat we direct teruggaan als dit betekent dat we over de hoofden moeten lopen haha! Maar we stappen Tommy Hilfiger binnen en het is er een oase van rust..?! Dus we lopen op ons gemak een rondje. Jeroen slaagt hier erg goed, ik een klein beetje en mama niet. Verder gaan we nog naar Hugo Boss, Lacoste en diverse merken met mooie tassen (ik ben op zoek naar een nieuwe tas, maar ben erg kritisch dus ik ben nog niet geslaagd). Jeroen slaagt echt heel goed en komt bij bijna elke winkel wel naar buiten met een tas. De kortingen zijn ook enorm, in elke winkel kun je wel 50 tot 70% van de prijs op het kaartje af halen. Er gaan polos, schoenen, broeken en zonnebrillen mee naar huis. Zelf slaag ik bij Fossil voor een horloge en een zonnebril. Onze eerste 'shoptrip' was al met al zeer geslaagd! We sluiten af met een lunch op het foodcourt. Jeroen pizza, mama en ik heerlijke bourbon chicken (die hebben we zo gemist!).






Inmiddels begint het toch een gekkenhuis te worden in de outlet en we gaan terug naar de villa. Daar plonsen we weer in het zwembad (begint het al saai te worden?) en hangen we op de ligbedden. Ik maak ook foto's van de auto en villa, dat had ik nog helemaal niet gedaan en ik kan me voorstellen dat jullie die best wel willen zien.




Voor het avondeten gaan we naar Applebee's. Hier eet mama (al voor de derde keer deze vakantie geloof ik) spareribs, Jeroen een steak en ik kip en gamba's. Na het eten zetten we Jeroen af in de villa, zodat mama en ik rustig bij de Walmart naar de make up afdeling kunnen, hihi! Helemaal mijn ding natuurlijk. Ik hou het bescheiden maar koop wel een aantal producten. Ik bewaar het 'grof geweld' voor de Sephora! Rond 21:00 uur zijn we weer terug in de villa, waar ik de blog maak en gelijk wat gekochte spullen uitprobeer (natuurlijk).




Morgen vroeg op, want we gaan naar Universal Studio's! Dat wordt dus als het goed is een hele leuke blog.

Tot morgen maar weer!

2 opmerkingen:

  1. Topdag!! Lekker geshopt, lekker gerelaxt en lekker gegeten, water loopt in mijn mond bij het zien van de fotos van chicken bourbon en applebees, slik ga nu toch maar gewoon de spinazie met aardappelen klaar maken :(. Veel plezier in Universal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een super dag, en ook de make-up voorraad al bij gevuld,
    slaap lekker en voor morgen is natuurlijk vandaag bij jullie een hele fijne dag in de Universal Studio's

    BeantwoordenVerwijderen